Moderna museet

Igår var jag på moderna museet med min klass. Vi var där för att se en pepparkakshus utställning, men den hade slutat visas så vi fick kolla på en utställning med massa tavlor. Det var också kul att titta på. Det var en utställning med tre konstnärer bland annat Monet det är han som har gjort dom fina tavlorna med näckrosorna.
                                      Men iallafall här kommer några bilder från utställningen






men det fans inte bara tavlor det fans några slags statyer också.



Det var tre av alla bilder jag tog men nu orkar jag inte blogga mer
jag måste vila lite innan jag ska på julbord, för jag ska gå på julbord ikväll.

Hej då /Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0