Pinsamt....

Idag gjortde jag något riktigt pinsamt. Jag och Mimmi gjortde en reklam film på No. Jag skulle göra reklamen igenom att vara i duchen och vissa en städ grej. När jag stod vid duchen tyckte jag att det skulle vara något smutsigt där som man såg på filmen. Då tog jag min strumpa (vet inte varför jag tog strumpan). Jag skulle lägga den på vägen på en sak som gick ut. Nu kommer det värsta men ändå inte värsta. Jag råkade sätta på duchen. Jag hade kläder på mig! Jag trodde det var Mimmi, så jag höl på att skrika MIMMI! Men sen kom jag såklart på att det var jag. Mimmi bara skrattade. Jag förstår det såg nog ganska roligt ut. Men det värsta var när jag kom tillbaka till klass rummet. Alla tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Hejdå bloggen från mig Elly (så pisamt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0