Vinterlov

Hej, idag slutatde skolan :D
Lite tråkigt om man tänker på alla kompisar.
Vi hade inte så många lektioner idag. Först gjorde vi jul kort.
Sen blev det rumba (rund pingis). Sen tittade vi såklar på film, vi tittade på kalle anka :D
Sen hade vi en tips promenad, det gick inte så bra då. Jag fick 15/20 poeng på frågorna.
Efter lunchen hade vi myss men mentors gruppen. Choklad kaka, choklad tomtar och godis tomtar och mer.....
När jag kom hem slog jag in paket. Det är ju inte så långt kvar till jul :D
Snart jul ;)
I skolan visade Sara mig en hemsida där man kan göra som små filmer.
Det är super kul!
http://elfyourself.jibjab.com/
Det är super kul! :)
Hej då på er :D kram Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0