äntligen höstlov!!!!

                             hej  alla söta bloggläsare!
Äntligen är det höstlov. Själv är jag hos min mormor och morfar.
jag och min syrra tog bus4you bussen ner hit, den rekomenderar
jag det var jätte sköna säten.
idag var jag hos min gammelfarmor, ni kan nog aldrig gissa hur
gammal hon är, här kommer det 102 år.
imorgon ska vi bowla, men det blir nog ingen första plats direkt.


jag kan berätta hur det gick sen.

Men bowla är inte det ända vi ska göra. Nopp, vi ska gå på bio
okså. jag tror det blir smurfarna, jag har iallafall hört att den är
bra, upp till bevis.

 
Jag hoppas att ni alla får er ett riktigt skönt höstlov.
många kramar melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0