Gympa!

Hej hej bloggen!
Idag vaknade jag med att jag var så försyld så jag hade naksper!
Sen mitt på dagen kolladee jag upp min idrotts lärare som är någon sentimeter från 2 meter lång.
Gissa vad jag fick ont i naken då.
Jo, jätte! Men ikväll ska jag på gympa. Det var länge sedan jag var på gympan för jag har varit så försyld.
Idag var Melly och hennes klass och hälsade på oss på hemmestaskolan.
Jag träffade henne när hon tog mat! Jag och mina kompisar och jag fick igentligen inte gå in och säga hej!
Men så gick jag fram och frågade min mentor, hon sa ja! Han vi frågade (rektorn) såg arg ut när vi gick därifrån ;)
Ja så här ser min roliga dag ut :D
Hej då /Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0