(kommer inte på någon bra rubrik)

På skolan ska vi ha en 60 tals dag (vet inte när).
Jag har funderat mycket på vad dem brukar ha på sig.
Jag har hört att dem hade mycket mönster.
Har ni några tips? Skulle bli jätte glad då :D
För jag har ingen aning. Ska jag ha prickit?, ska jag ha randigt.............och så vidare
Jag och mina kompisar längtar till 60 tals dagen, som aldrig blir av :/
För ganska länge sen skrev jag att jag ville ha en hund.
Det vill jag fortfarande och jag tjattar lika mycket som förut, om inte mer.
Ja, det var det jag kom på att skriva om :D
Hej då alla som läser vår blogg, tack för att ni läser :D
Här har ni två hjärtan för att ni läser vår blogg! /Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0